Wednesday, February 18, 2009

hold dlu n3 pasal prof Z..manusia itu ade seminar pagi ini..

rabu..makne nye aku kena gigih wat psm yg tak de sinar langsung nak siap...

haha..terhengat la plak kat kucai...semalam waktu bercomolot ngan die pasal psm..pasal prof Z...

ajib: ko jumpe DADDT last week?
kuchai:tak
ajib: esok?
kuchai: jumpe...kot...
ajib: aku tak taw la nak jupe ke tak...no progress...kalau pegi melongo je maw
kena sembur macam ni.
kuchai: ape nak kesah?aku da biase dihanjengkan oleh baginda.

palie pulak diseru oleh mane antu ntah..bersungguh2 plak nak jupe prof Z...aku taw..pasal prof Z mcm ade sikit sayang kat die...dlu ngan Puan K,aku la ratu sanubari supervisor..tp skrg title itu sudah berpindah hak milik kekal kepada palie..ko amek la Lie...perlu ke title itu smeua...stupid dumb2....

sara: ajeb,ape kes ngan ko nye fyp?
ajib: stuck ler.
sara: apa masalah lagi?
ajib: pasal ko tabur janji2 palsu kat aku.pastu biarkan aku sengsorg.nak je aku hiris ko nipis2.
sara: taik la.da tolong pon kire abik.
ajib: dah.tak payah tolong2 da.takde hasil harap kat ko.cam cirit.


jumaat ni ade test air-cond..huhuhu...aku suka berada dalam bilik yang ade air-cond di dalam nye...tapi aku tak suke belajar mcm mane air-cond bole menyejukkan bilik tersebut...

p/s: i punye hp skrg dlm keadaan nazak..so, aku pinjam hp zaman nabi milik ksm aku..cik sabar mazlan...kalau ade yg kol tetiba putus, itu bermakna bateri hp tersebut tgh menghanjengkan aku..(chai, i pinjam ayat yg u suke ni...)..at this poit, sms is suggested to kontek aku...

2 comments:

  1. hey there, kencang semacam posting...dah xkena block dah ker?anyhow, jengah la kat page aku...i made some renovations on my page...dah jengah tuh, reti2 la comment k...regards;fuzzy`

    ReplyDelete
  2. wut happened 2 ur phone actually?

    ReplyDelete