Tuesday, February 10, 2009

n3 yang dipost pasal stuck nak buat psm..huhu...


bile da ngantok,kat mane2 pun bole dijadikan port..
beliau sewaktu ini sedang berada di atas kaki nenda yang terchenta,,,
hukhukhuk..tetiba lak rinduk kat MOK...
kan besh kalu dpt follow mumy balik kg hujung bulan ini..




ni bukan la mangsa nahas mane2 kemalangan jiwa...
at some point, tetiba rasa macam nak jadi anak beruk...
bole terbongkang ikut suka ati...tenang bagaikan samurai..


p/s: gambo2 ni di ambil tatkala betty masih lagi jinak (raya aidlifitri tawun lepas) dan tidak berani bertindak balas waima dilempang sekalipun oleh abg jamey..tapi kini, betty sudah mula mengganas...da pandai nak menggigit apabila merasakan diri nya terancam...dan aku pun, tanpa rasa bersalah menggigit die kembali....gigit2 manja...kudrat beliau sekarang menuntut kesabaran aku yang penuh tatkala nak memandikan beliau...n beliau punye selera skrg sudah jauh berbeza...air masak skrg da taknak da...nak air oren twister yg regenye 5 ringgit lebih itu...n paling melampau sekali, apabila disua roti gardenia atau dumpling udang yang berharga sebelas ringgit itu, dgn muka toya nye die menyahut dumpling udang...aceley,bukan aku sua pun,pasal dumpling tu kat tgn kanan,roti lak kat tgn kiri,betty bantai pegang dumpling kat tgn kanan aku ,takkan la aku nak makan dumpling yang telah dipegang tu...kena virus ebola ke,rabbies ke nati,sape nak tanggung...AKAN TETAPI,kerana sayang yang tak berbelah bahagi aku redha je la...(mati la aku kuar statement mcm mane ni...)

p/s:malam ni pas abis curfew nak pegi kafe cari nasi..pasal gue sgt lapar....n perut gue harus diisi dgn sumber protein yang sedap dan pedas....


2 comments:

  1. canteknyee statement di atas......
    ni yg rs nk tuka tmpt ngn betty nehh..ish~~

    ReplyDelete
  2. bety mmg sgt berlagak skrg..aku benci dia!!

    ReplyDelete