Saturday, February 14, 2009

update pas mandi hot shower...

selalu la kan kalau dpt hot shower harus nye mandi itu akan lama sket dr kebiasaan nya..waima lebih lama dr mandi junb sekalaipun tapi nape aku nye time frame mandi ni kejap je???meh nak bg taw...

1. jakuzi takde..macam mane aku nak berkubang macam anak ba@*&*^...takat sembur2 mcm racun serangga perosak,ape kah maknaya??

2. takde sabun pewangi yang cam arometerapi tu..best ke kalau shower ko gosok badan pakai sabun buku???sib baik la sabun LUX..kalau sabun TROJAN..tak ke berkurap nati badan aku???

3. last skali, yang buat selera mandi aku terputus adalah kerana kadar alir bendalir hot shower tersebut sangat sendu..tersangat la sendu membuatkan aku rasa baik aku mandi bawah pancur air paip pili bomba kat blok aku jer..walaupun tak panas tapi sgt laju n membuatkan tubuh akan lebih segar...

p/s: nak pegi korek greys anatomy plak...

1 comment: