Saturday, February 14, 2009

lintas langsung dari Blok C4...

ape kejadah nye aku ke c4???



1. jumpe membe2r comolot(amin&kucai)...ade ke wajar??gigih aku berjalan menapak ke c4 yg di jamu kat aku kuih kampungan jer...tobat da tak nak datang..


*amin..mangsa belasahan..


kucai...verangan vidup...





2. jupe edwaerd..member comolot gak ni...nak update greys anatomy..da lama da ketinggalan...
ape la jadi kat dr. junt???nak ke die kat dr yang???ni kena amek ni tahu ni...


*edward..sekadar gambor hiasan..daripada aku memekkan mata semata2 nak kelihatan macam apek cina,better aku upload gambo ni...wat tentu hala,maw kena sam 4 billion macam miley cyrus...




3. saje je nak merasa jadi budak kasturi..well,takde la hazab mane nak menapak ape bagai ke sini...




4. nak mandi hot shower.....merasa sket jadi org london malam ini...




p/s: mati la kalau nazam taw aku dtg ke lembah jirat cina ni tanpa membuat lawatan singkat ke rumah beliau...

No comments:

Post a Comment