Tuesday, February 10, 2009

hari rabu esok....

tup2 ni da minggu ke-7..ouchwww..assignment da start menggunung...psm lak semakin menekan..

internal combustion engine-gile babeng batak tol subjek option ni...pesanan aku kat budak2 mechy,kalu ade option lain, better ko amik subjek lain la...subjek ini adalah satu macam lobang yang bole menjerat..

air-cond n refrigerations-satu ;agi option yang mcm aram...baru je mata bertungkus-lumus nak konsetret kat segala jenis mak nenek refrigernats apa bagai, dan ko akan hanya tersedar di pengakhiran nye bile lecterur memaki hamun APA KEJADAH NYA KAMU TIDO DLM KELAS SAYA??misteri btol..bile masa ntah aku tertido...

sebagai final sem students, tinggal 2 paper ni jer yg menyenakkan usus2 aku ni...paper2 lain yang hardcore aku sudah survive WALAUPUN result yg diperolehi hanya la takat cukup makan...n ade gak paper yang harus diambil berulang kali...huhuhu...bangga jadi budak mechy...

barang siapa yang baru nak amik system design, diharapkan kalian tabah menghadapi tugasan yang diberi...membuat sebijik sport car mmg la bukan macam nak buat seketol cupcake...
aku dlu nak tercirit jugak settlekan system untuk buat mobile hospital....

malas nak tulis pepanjang...nak wat psm lak..gile ke hape,ESOK HARI RABU dowhhhh....

2 comments: