Tuesday, February 17, 2009

sos tiram cap aminah hassan

stupid dumb2...ayat ni amat kerap aku gunakan time aku darjah 1-3 dlu..aku tak taw la sape yg racunkan otak aku ni ngan ayat tersebut..haruskah aku blame kan mr.Loh???ni teacher aku darjah tiga...yg sebona2 eh, aku terdegnar lagu sejati..bila kekasih dipetik org..pastu mcm butterfly effects,aku terlintas langsung balik segala jenis memori time aku kat skolah abs dlu...time darjah 3 to be exact...pastu mula la 3 4 watak yg da lama aku tak terlintas dlm benak otak aku ni dtg kembali...

husaini-ini budak anak polis..i can say die ni la kawan aku yg btol2 baik ngan aku time kat skolah dlu..well,ade masa baik..ade masa macam gampang...biasa arr..budak2...i wonder mane die skrg..ri tu ade org ckp family die da sttle down kat penang...family die sumer asal situ...pasal ape?sebabh ayah nye passed away...

aswad--anak misi...mak die ngan mak aku member comolot...aku ingt2 lupe la yg aku ni baik ngan die ke tak..baik rase nye...last time i check die kat jitra...mak die transfer ke situ...

dadin--member aku yg duk kat tanjong kerayong..suke naw ajak aku g memancing..yeah memancing di Sg Siantan..ye ke name sg tu??ade sejarah itam dlu kat sg ni...sket punye ramai da korban kena telan ngan sg ni..tetapi, aku salah seorg korban yang dimuntahkan balik...sebabnye aku ni tak sedap mane kot..

sharmala--minachi yg very sweet...slalu dtg kelas ngan rambut yg diikat mcm lipan tu...

suresh-d shortest dlm kelas aku dlu..n ni la skendel PUAN IZZTI waktu die darjah 2 dlu...member baiknye sulaiman...yang sulaiman ni lak tamil muslim...ntah serombong mana la die keluar pun aku tak taw arr..

mal--penolong ketua darjah...umah die dekat je kat hospital...slalu gak la terserempak ngan die kalau ikut mumy g keje...minah ni la yg nyanyi lagu bila kekasih dipetik org. .yeah aku ingt..waktu itu. aku, farid(mamat paling sendu dlm kelas aku waktu itu..skrg ni tak taw arr kot da berubah jadi org macam mane plak), husaini,mala ngan aswad baru je balik dr padang..kelas pj...aku n kekwan aku teasing mala yg ketua kelas kitorg time tu..hape ntah la ke nama nye umat tu nak kat die..n si mala ni sket punye penuh perasaan ingt btol menda tu...hahaha..stupid dumb2...

p/s: shit..ni yg tak tenang ni bile tak ingt nama ketua darjah 3hijau ni...shit333...

1 comment:

  1. wahh..sungguh aku ingat SURESH..hehe dia la yg baek dgn aku..xmcm AZMI!,,ade ke ejek aku xpndai eja nama sendiri!..n aku ingat aswad penah nampak aku bugel dlm toilet gara2 jamey gong tuh.SHARMALA bukan kwn bek aku ka dulu?

    ReplyDelete