Wednesday, February 11, 2009

suatu hari di dalam jamban




ni gambor time pre-mess nite hari tu..huhu..
baru amik dr tengku...
walaupun sebulan telah berlalu...





spek itam yg disponsor oleh pakcik2...
i need one...







aku ngan fariq...kawan jahat bab2 merepek..sembang ngan die tak penah yang bebaik..
*note: mamat ni skolah maahad muhammadi..bayangkan la...







tetiba je candid..tapi aku kepilkan skali..walaupun blurr...








aku,chuki2 n naim...










luncai, aku, syahmi n fariQ..










this is the tengku i refer tu...


p/s: nak belajar wat watermark macam mane..agar gambo2 aku ni tak diexploitasi oleh org2 yang berniat utk menperolehi keuntungan daripada gambo2 aku ni...

5 comments:

  1. go to this link

    www.photoshopessentials.com/

    make sure ur laptop installed with photoshop

    ReplyDelete
  2. u r lookin gud.. ;)
    the tie color added d kewlness look.
    kewl2!~
    i'll not exploite tp nk culik jek bule kann..ngee..

    ReplyDelete
  3. Ya rabbi dah macam Mr Carrot ku jaman mude2. Siapa kah itu Mr Carrot ? Tanya along mu...

    ReplyDelete
  4. x update rumet lama pom..metg2 duk dkt dgn mess..lupe kami da

    ReplyDelete
  5. mr Carrot??jap2 nati org tanya...
    well,pasal roomate lame,sorry la guys...uols harus la paham..
    macam mane nak update pasal hal korang...
    bukan pasal duk dekat mess ke hape..okai!!!

    ReplyDelete